Nitro scooters Classic 2500 Plus - černá
Max.výkon | 2500W |
Max.rychlost | 45 km/h |
Nosnost | do 150 kg |
Dojezd | až 85 km* |
Baterie Li-Ion | 60V25Ah 1500Wh |
Odpružení | ano | ano |
Alarm | zrcátka | ano | ano |
Nitro scooters Classic 2500 Plus EEC
Zvolte to nejlepší na trhu v oblasti Chopper / Harley elektro kolobežek!
Představujeme nový model Nitro scooters řady Classic s větší Li-Ion baterií 60V 25Ah! Jedná se o originální koncepci chráněnou patentem. U nás nenajdete kopie vyráběné v neautorizovaných továrnách bez licence, bez kontroly kvality výroby a použitých komponentů.
Nové provedení EEC znamená možnost si kdykoliv v budoucnu registrovat koloběžku jako motocykl (skupina Motocykly - Mopedy). Při koupi od nás obdržíte CoC (EEC) certifikát. Následně si sjednáte povinné ručení (pár set Kč ročně) a dojdete na úřad zažádat o technický průkaz a značku pro nové vozidlo. První technická kontrola je po 6 letech od registrace a pak vždy po 4 letech (stejná pravidla jako mají motocykly).
Registraci na úřadě můžete udělat kdykoliv dle uvážení. Upozorňujeme, že jízda na modelu Classic 2500 Plus bez značky (a registrace) je nelegální.
Hlavní přednosti elektrokoloběžky Classic 2500 Plus EEC:
- nový neokoukaný design s důrazem na kvalitu provedení
- přední i zadní funkční odpružení (zadní vzduchové)
- bezkartáčový motor nadopovaný silnou jednotkou
- dlouhý dojezd díky 60V Li-Ion baterii s kapacitou 1500Wh
- rychlonabíječka 5A v ceně
- Přední a zadní LED homologované osvětlení, LED blinkry
- kvalitní hydraulické brzdy - nová generace
- možnost vyjmutí baterie a skladování (dobíjení) mimo koloběžku
- přehledný velký tachometr
- zabudovaný alarm, který kromě sirény zablokuje i zadní kolo
- součástí koloběžky jsou homologovaná zpětná zrcátka
Dlouhý dojezd díky 25Ah Li-Ion baterii
Všechny nové modely Classic používají kvalitní Lithiové (Li-Ion) akumulátory 60V 25 Ah, což znamená celkovou kapacitu neskutečných 1500Wh. Doplněno o novou kvalitní rychlonabíječku, která umí vybitou baterií dobít do maximálně 5 hodin!
Baterii lze vyjmout a nabíjet mimo koloběžku. Baterie je zajištěna zámečkem proti krádeži.
Rekuperace
Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS - Kinetic Energy Recovery System.
Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je u tohoto nového modelu cca. 8-12%. Rekuperací lze navýšit dojezd o přibližně 5-8 km.
Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému.
Výhody rekuperace:
- progresivní nárůst brzdné síly v závislosti na rychlosti vozidla
- odlehčení brzdovému systému - snížené opotřebení brzd
- snížení rizika pod-vybití akumulátorů
Upozorňujeme, že se na trhu objevují subjekty, které uvádí nesmyslné účinosti rekuperace (až 60%). Takto vysoká rekuperace není v žádném případě možná u elektrokoloběžek ani u elektroskutrů..
Pneumatiky
Tento model nabízíme na překrásných silničních pneumatikách o vnějším průměru cca. 49 cm - jedná se o model s úplně největšími pneumatikami naší nabídky. Ráfky jsou velikosti 13", tedy stejná velikost jako je třeba u malých městských automobilů.
Široké pneumatiky přispívají k příjemné a bezpečné jízdě a v kombinaci se stříbrnými ráfky vypadají opravdu luxusně!
Nový multifunkční tachometr
Modely Classic jsou známkou luxusu. Proto nesmí chybět přehledný moderní tachometr. Je umístěn uprostřed řídítek, aby na něj bylo dobře vidět.
Kromě aktuální rychlosti zde vidíte zvolený jízdní režim (1 - 2 - 3), stav kapacity baterie a stav tachometru. Přepínání rychlostních režimů se provádí na pravé straně řídítek - červeným tlačítkem. Nejslabší je režim číslo 1 (při použití tohoto režimu šetříte baterii nejvíce). U nejsilnějšího režimu (č. 3) koloběžka dosahuje výkonu 2500W a maximální rychlost je 45 km/h.
Nové LED osvětlení a LED blinkry
Nové modely se pyšní velkým předním LED světlem s EU homologací. Světla mají možnost přepnutí na dálková stejně jako u motocyklů. Díky přechodu na LED osvětlení je jejich spotřeba zcela zanedbatelná.
Vzadu svítí velké červené LED světlo a při brzdění se rozsvítí brzdové světlo. Koloběžka disponuje nově předními a zadními LED moto blinkry.
Brzdy & řídítka
Široká řídítka jsou základním předpokladem pro snadné ovládání koloběžky ve vyšších rychlostech. Řídítka lze v případě potřeby nastavit do úhlu, který Vám nejvíce vyhovuje.
Pravou rukou ovládáme akceleraci a zároveň i páčku přední brzdy (stejně jako je to u motocyklů). Levou rukou ovládáme páčku zadní brzdy. Pro modely Classic jsme zvolili nejdražší možné hydraulické brzdy - jejich účinek je opravdu skvělý.
Pro eliminaci krádeže je na řídítkách zabudovaný zámek, který stejně jako u motocyklů nedovolí po uzamčení řídítkami otáčet.
Přední i zadní odpružení
Model Classic 2500 Plus EEC je vybaven předním i zadním odpružením. Doprovázeno vysokým pohodlným sedákem. Jak přední tak zadní odpružení je plně funkční, nejedná se pouze o dekorační prvky!
Zadní odpružení je vzduchové. Můžete si případně volit jeho tvrdost pomocí nastavení tlaku.
Zabezpečení pomocí moderního alarmu
Model Classic je vybaven již z výroby moderním alarmem s dálkovým ovládáním (obdržíte 2 ovladače). Pokud se při aktivovaném alarmu někdo pokusí s koloběžkou pohnout, rozezní se upozorňující siréna. Pokud pohyb koloběžky bude pokračovat, eozezní se hlasitá siréna a zároveň se zablokuje zadní kolo (motor) a koloběžku nelze tlačit.
Náš názor na tento model:
Vhodné pro milovníky unikátních zážitků a líbivého designu! Ovládání je velmi jednoduché - otočíte akcelerátorem směrem k sobě a stroj se plynule rozjede.
Díky vysokému výkonu mohou koloběžku používat i osoby nad 100 kg (uveze až 150 kg)!
Originální příslušenství Nitro scooters
K Vaší koloběžce si můžete doobjednat širokou škálu příslušenství. Mezi nejžádanější patří zpětná zrcátka, velký sedák, držák telefonu, brašna či třeba opěrka zad.
Provoz na komunikacích (na elektro mopedu)
Při koupi tohoto výrobku obdržíte EEC (CoC) list. Jakmile budete chtít stroj registrovat, je nutné si sjednat povinné ručení a dojít na úřad vyřídit registraci. Následně obdržíte značku. Na úřad sebou doklad o koupi - fakturu (kupní smlouvu). První technická kontrola po 6 letech od koupě a pak vždy po 4 letech. Vše jako u motocyklů (mopedů).
* Dojezd při hmotnosti jezdce 75 kg činí až 75 - 85 km / 1 nabití. A to jízdě na rovinatém terénu, průměrné rychlosti 15-18 km/h s aktivovaným Eco režimem. Venkovní teplota mezi 15-24 °C. Plně nabitá (nová) baterie.
{article c3500}{/article}
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.